Toker
Trådstartare
Är en D-ponny ryttare som är 14 men fyller 15 i år [24 december], har två D-ponnyer som jag tävlar i hoppning med [banhoppning] är väldigt intresserad av fälttävlan och vill gärna prova men undrar när man är redo för det? Har tävlat med ena ponnyn upp till LA och den andra har hoppat MSV hoppning, är det för tidigt för mig att ta ut den som gått LA i terrängen? (Den som hoppat MSV är förnärvarande inte hoppningsbar pga olycka, så han är rädd fortfarande).
Eller tycker ni jag borde få mera rutin i banhoppning innan jag vågar mig ut i terrängen?
Ponnyn i fråga är väldigt het och svårriden [har inte så stora problem i hoppningen med honom] är väldigt hinderklok och stoppar aldrig, är otittig på allt vi hoppat tills just nu. Tror ni det är en bra ponny att komma ut med i terrängen på? Vad jag vet så har han aldrig gått på en terrängbana förut.
Eller tycker ni jag borde få mera rutin i banhoppning innan jag vågar mig ut i terrängen?
Ponnyn i fråga är väldigt het och svårriden [har inte så stora problem i hoppningen med honom] är väldigt hinderklok och stoppar aldrig, är otittig på allt vi hoppat tills just nu. Tror ni det är en bra ponny att komma ut med i terrängen på? Vad jag vet så har han aldrig gått på en terrängbana förut.