Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning men vi provade det i helgen och det blev nog ett stort nah, bättre utan, på det från mig och barnet.Är det någon som brukar dricka det ochbhar ett bra recept?
Jag fick ett infall och köpte tapioka-pärlor för att göra bubbelte. Men har aldrig druckit det och vet inte vad som blir godast.
Här finns info:Vad är bubbel-te? Låter spännande!
/Mvh Tedrickaren
Tack för info. Verkar dock inte vara något jag känner jag måste prova.
Jag tycker att hela poängen med det är popping bobas , så jag använder aldrig tapiokapärlor. Utöver det vill jag gärna ha en skvätt av en god fruktjuice i, yuzu eller litchi tex.
Tack för info. Verkar dock inte vara något jag känner jag måste prova.
Det där beskriver verkligen min bild av hur jag tror det ska smaka. Tycker det ser så himla obehagligt utDet blev mest äckligt, tyckte att det mest påminde om grodrom.
Exakt, tapiokapärlor blir helt annorlunda än de fruktjuicefyllda bollarna som är riktigt goda.Men alltså, det bobatea jag dricker har inte tapiokapärlor utan smak. Det jag dricker har ingen mjölk och har fruktsmak och bollar som innehåller fruktjuice. Bollarna poppas lätt i munnen. Man kna ha en smak på teet och en annan på bollarna. Mango med passionsfruktsbollar är gott! Bollarna har alltså bara ett tunt geléskal med fruktjuice inuti.
Det är såna här jag menar. Men jag har inte provat det märket vad jag vet. Jag köper från ett bobateställe här i stan.
https://www.cremashop.se/sv/products/tifc/bubble-tea-passion-fruit/8077
Exakt, tapiokapärlor blir helt annorlunda än de fruktjuicefyllda bollarna som är riktigt goda.
Jag googlade faktiskt sådana i går efter att läst om dem här på buke och hittade den sidan. Ska beställa därifrån sen!Men alltså, det bobatea jag dricker har inte tapiokapärlor utan smak. Det jag dricker har ingen mjölk och har fruktsmak och bollar som innehåller fruktjuice. Bollarna poppas lätt i munnen. Man kna ha en smak på teet och en annan på bollarna. Mango med passionsfruktsbollar är gott! Bollarna har alltså bara ett tunt geléskal med fruktjuice inuti.
Det är såna här jag menar. Men jag har inte provat det märket vad jag vet. Jag köper från ett bobateställe här i stan.
https://www.cremashop.se/sv/products/tifc/bubble-tea-passion-fruit/8077
Jag googlade faktiskt sådana i går efter att läst om dem här på buke och hittade den sidan. Ska beställa därifrån sen!
Will do! Om jag kommer ihåg..Du berätta sen om de är goda!