Recept från DV

Och givetvis finns det inte ett enda apotek som har det hemma i lager så får beställa det via nätet vilket tar ytterligare 1-2 dagar :meh:

Och givetvis finns det inte ett enda apotek som har det hemma i lager så får beställa det via nätet vilket tar ytterligare 1-2 dagar :meh:
Det finns andra märken med samma innehåll, kolla om det finns hemma och be veterinären skriva ut sånt isf?
Så har jag gjort när metacam varit restat.

Det finns andra märken med samma innehåll, kolla om det finns hemma och be veterinären skriva ut sånt isf?
Så har jag gjort när metacam varit restat.
Tyvärr har jag inte direktkontakt med vet utan måste gå via receptionisten på kliniken vilket tar x antal timmar åt gången. Har beställt via nätet nu och bör få hem det på onsdag iaf.

Liknande trådar

Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
998
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 059
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
540
Senast: Mearas
·
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad... 2
Svar
26
· Visningar
2 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka