Recept från DV

Och givetvis finns det inte ett enda apotek som har det hemma i lager så får beställa det via nätet vilket tar ytterligare 1-2 dagar :meh:
 
Och givetvis finns det inte ett enda apotek som har det hemma i lager så får beställa det via nätet vilket tar ytterligare 1-2 dagar :meh:
Det finns andra märken med samma innehåll, kolla om det finns hemma och be veterinären skriva ut sånt isf?
Så har jag gjort när metacam varit restat.
 
Det finns andra märken med samma innehåll, kolla om det finns hemma och be veterinären skriva ut sånt isf?
Så har jag gjort när metacam varit restat.
Tyvärr har jag inte direktkontakt med vet utan måste gå via receptionisten på kliniken vilket tar x antal timmar åt gången. Har beställt via nätet nu och bör få hem det på onsdag iaf.
 

Liknande trådar

Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 778
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
415
Senast: Grazing
·
Mat Nubråkar det vara så att jag fixk en göassmaskin igår 😇. Har bara hunnit testa en snabb vaniljglass men tyckte det blev jättebra. Jag...
Svar
14
· Visningar
459
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H. Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i...
2
Svar
27
· Visningar
4 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Fästa huva
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp