Readly nått att ha?

vinkelina

Trådstartare
Har både netflix och Spotify. Tog idag och testade readlys två gratisveckor. Funderar nu om det är värt priset. Netflix används en del,sambon ser på rätt många filmer,jag mera serier. Spotify knappt en gång i månaden.

Hur aktivt använder ni readly

Har både netflix och Spotify. Tog idag och testade readlys två gratisveckor. Funderar nu om det är värt priset. Netflix används en del,sambon ser på rätt många filmer,jag mera serier. Spotify knappt en gång i månaden.

Hur aktivt använder ni readly

Min man har laddat ner och kör det nu under gratisperioden. Jag har inte forskat så mycket om det, i brist på tid. Tror att det kan vara ganska bra och jag gillar konceptet.

Jag brukar kunna läsa genom en jobbarkompis padda, brukar snabbt ögnaigenom hästtidningarna på rasterna...

Tycker det verkar toppen, speciellt om man har gott om tid och gillar att läsa! Finns ju massor av tidningar som man kanske inte skulle köpa, men som man visar sig tycka är väldigt intressant när man har tillgången! (för min del historia-magasinen t.ex! Jättespännande!)

Jag rekommenderar Storytel! Ljudböcker som kan laddas ned, finns massor att lyssna på. Jag lyssnar när jag cyklar, springer, hänger tvätt, grejar i trädgården mm. Suveränt. Har aldrig "läst" så många böcker som nu! Fast det är ju inte gratis... mer än de två första veckorna då.

använder det dagligen... dels för att läsa diverse tidningar jag aldrig skulle komma på tanken att köpa annars...likaväl som en del böcker....

Jag rekommenderar Storytel! Ljudböcker som kan laddas ned, finns massor att lyssna på. Jag lyssnar när jag cyklar, springer, hänger tvätt, grejar i trädgården mm. Suveränt. Har aldrig "läst" så många böcker som nu! Fast det är ju inte gratis... mer än de två första veckorna då.

Jag lyssnar också på Storytel, i massor.
Men de har ju inga fina hästmagasin man kan läsa :p

Jag prenumerar på readly och tycker det absolut är värt priset, speciellt med tanke på att man kan ha det på 5 paddor/iphones i samma hem. Dottern (11) läser mycket på sin padda - mycket av läsningen som ska göras via skolan oxå. Läser mest böcker. Jag läser mest hästtidningar och nu dagstidningar. Men även en och annan bok. Man hittar inte alla "populära" böcker, men tillräckligt för att alltid ha något att läsa.

Tyvärr lite dumt eftersom man lätt tolkar att man får allt för priset men det är uppdelat på tidningar/böcker. dvs du betalar 189kr/mån om du vill ha både tidningar och böcker.

Smidigt att ladda ner och läsa när man inte har Wifi. Har fungerat bra, även supporten nån gång när jag hade problem för appen inte blivit uppdaterad och jag hade lite krångel med nedladdningen.

Appen är lätt att använda, sambon försökte från datorn men där fungerade det inte riktigt lika bra, men den är nog i första hand tänkt för en padda.

Passar mig perfekt som inte gillar att lyssna, och föredrar att läsa.

Klart Hiss :)

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
330
Senast: Fetaost
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 845
Senast: Tiffany
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 993
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
4 200
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter