Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kör visserligen med Babycat fortfarande (två veckor kvar bara,sen är damen stor ) men jag skulle gissa på att 50g kitten är ungefär en dl, kanske lite mer. Om du åker till någon djuraffär som säljer RC så har de alldeles säkert mätglas, hur smidigt som helt
Tack så jättemycket för hjälpen! Hinner inte till nån djuraffär innan kissen kommer, men nästa gång vi handlar mat till honom ska vi komma ihåg att ta ett mätglas också, vi glömde alldeles bort den detaljen igår när vi shoppade och just hade tingat kisse
jag har fri tillgång, men ändå så mäter jag upp 60g som hon får under dagen - då vet jag hur mkt hon äter och det är lättare att justera om hon äter alldeles för mkt eller för lite, jag vill ändå hålla koll
Hundträning Fast nar man drar ju ut pa tiden innan godiset blir levererat. Jag kallar det for spot. Mina hundar far sta, sitta, ligga pa sin spot sa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.