RAVELL m.m.

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Nelson
  • Startdatum Startdatum
Sv: RAVELL m.m.

Hu ja, glöm inte att han även har den fruktade och avskyvärde Brabant i stammen! Därav han fula huvud. :angel: :rofl: ;)

Jag är förresten väldigt intresserad av Bayron till mitt sto, tänkte inte på att han hade "fulingen" i sig :D

Instämmer med fadeya, HAR verkligen Ravell - som jag personligen tycker är väldigt fin, både i typ och gångarter - förärvt sig väl? Är det inte så att han varit något av en besvikelse i aveln, sin fina stam till trots? Jag vet bl a en domare på fölbedömning som sa till en Ravell-föl-ägare att sälja den så fort det bara gick - om det gick...
Det kanske är så att Roddes fina föl är mer undantag än regel? Jag vet inte, jag bara undrar. Det vore intressant att höra om det finns fler här på sidan som sett Ravellavkommor och vad de tycker om det de sett.

Liknande trådar

Hästvård Hejsan, Jag har en undran ang vävning. I mars -18 köpte jag min fina valack, andra dagen så märkte jag att han vävde. Fd ägaren hade...
Svar
10
· Visningar
2 024
Senast: tara
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 335
Senast: Jate Volim
·
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: Jealle
·
Dressyr ...deras avkommor. Har ni sett killarna ute på tävling, har ni ridit dem eller deras avkommor? Vad tycker ni om avkommorna? Jag...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
24 484
Senast: Boe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar