Rävdansens stuteri

mackan

Trådstartare
Hej,

har köpt en 4 åring som är uppfödd på Rävdansens stuteri, stod på Täby en kort tid men såld nu till mig som ridhäst, riden som sådan det senaste året. Jag är bara nyfiken på hur han växt upp... Hur hanterar/tränar Rävdansens sina hästar? Han e en jätte cool kille som verkar ha haft en toppen uppväxt, så jag är bara intresserad av att få en inblick i hur hans vardag kan ha sett ut och vad han varit med om! Tack!

Sv: Rävdansens stuteri

Ring och prata med Ivan vetja!!!! Han är jättetrevlig.Eller kolla in deras hemsida. Får man fråga vilken häst det handlar om?

Hej! Vad folk är snälla och trevliga! Min häst som tydligen inte funkade så bra på banan (var rädd för startboxar och sprang inte så snabbt :D ) heter Rebel Rouser. Han e' en super kille som ridhäst, älskar honom :love:

Hej - oj - upptäckte just att hemma hos kompisen signar datorn in mig automatiskt under henne - alltså fel sign on va' klantigt.... Vad jag själv vill säga är alltså igen: TACK! Vad folk är snälla! Min häst heter Rebel Rouser, och som sagt per ovan - han e en ängel :love: tack igen alla snälla!

Ingen som känner min gosing...? Tack dessutom för tipset jag ska ringa Ivan.... tack!!! :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 902
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Hej! Jag har en kompis som köpte ett jättefint sto förra året. Stoet är 10 år och har tidigare bara bott hos uppfödaren, saken är det...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 413
Senast: Liiindah
·
Hästhantering Hej. Jag har en supertrevlig 2,5 åring hemma som jag haft i ca 2 veckor. Han kom direkt från bete när jag fick honom och har varit...
Svar
17
· Visningar
5 489
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama