Råttor - Hooded

Modig_Korn

Trådstartare
Hur ska en perfekt hooded råtta teckning se ut?
Och så undrar jag hur epelepsi eller vad det är som råttor kan ha hur det yttrar sig och vad man ska göra om de har det eller får anfall eller så...

Min granne på internatet har fått råttbebsiar med sin ena råtta och försöker nu pracka på mig rått bebisar för alla ungar blev hanar när de hade fått hem för honor... Aja, var ändå i färd med att leta råttor...

Sv: Råttor - Hooded

Citerar från SRS standard: "Hela framkroppen till strax bakom frambenen täckes av en jämnt färgad huva, i vilken förlängs ned över ryggen till svansroten i en sk sadel, 2-3 cm bred, jämn och obruten. Kanterna på huva och sadel ska vara skarpa och jämnt avgränsade. De vita områderna ska vara rena och utan skiftningar eller fläckar. Sadeln färg ska fortsätta ut på svansen, som ska vara så mycket färgad som möjligt"
(http://www.srs.st)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 468
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn För bara några dagar sedan ringde socialen och berättade att de fått in orosanmälan för vår dotter. Dels tror jag det handlade om att...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
20 950
Senast: Amha
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 466
Senast: LelleLilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • 🎄Jul 2024🎄
  • Blod i urinen