Råttor-antibiotika

Hazel

Trådstartare
Hur är det med råttor och antibiotika? fick höra att marsvin tålde det dåligt, iaf om dom fick det direkt i munnen då det slog ut balansen i tarmarna? men att det kunde funka bättre om man gav dom proviva samtidigt.. Om det är sant eller inte vet jag ju inte. Men hur är det råttor? finns det nån antibiotika/medecin dom inte tål?

Sv: Råttor-antibiotika

Vet inte riktigt, dom är såklart känsligare.. men min råtta åt antibiotika när hon opererades för tumör men vet inte vad för sort:/

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 403
Senast: valpköpare
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 452
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
6 005
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 119
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama