Ciindy
Trådstartare
Nu tänker jag skapa mig en rasvals tråd, har ju börjat fundera på en till vovve och förhoppningsvis har vi en under 2009 Men nu ska ni bukefalister få hjälpa mig med rasvalet Själv har jag ju fastnat för Australian shepherd men är tveksam till om jag skulle kunna ha en så pass aktiv hund eftersom att jag om några år kan bo i en lägenhet mitt i stan:smirk:
Men det jag vill ha är :
En aktiv hund som vill vara med och träna/tävla agility och lydnad även lättare spår m.m
En hund som är mellan 40-50cm +/- någon cm
Inte allt för mycket pälsvård, men lite får det ju gärna vara
En hund som inte förälskar sig i varenda människa den ser utan håller sig gärna till familjen.
Det är dom få "krav" jag har men själv får jag inte upp en enda ras som skulle passa mig... sen har man ju sina drömmar om pumin och border collie men det är nog bara och glömma som nästa hund, det får bli senare i livet
Men det jag vill ha är :
En aktiv hund som vill vara med och träna/tävla agility och lydnad även lättare spår m.m
En hund som är mellan 40-50cm +/- någon cm
Inte allt för mycket pälsvård, men lite får det ju gärna vara
En hund som inte förälskar sig i varenda människa den ser utan håller sig gärna till familjen.
Det är dom få "krav" jag har men själv får jag inte upp en enda ras som skulle passa mig... sen har man ju sina drömmar om pumin och border collie men det är nog bara och glömma som nästa hund, det får bli senare i livet