Kibani
Trådstartare
Jag och min vovve ska tillbringa ca en vecka uppe hos mormor i Årsta i samband med Hund 2009, så nu undrar vi vart det finns trevliga ställen att strosa runt och springa lösa på
Mormor är väl tyvärr inte riktigt i toppskick att följa med och visa vägen samt att som icke hundägare har hon nog inte koll på sådana ställen
Precis bakom mormors lägenhet finns ett fält men där brukar det vara så mkt folk att jag ännu inte vågar ha henne lös och ska vi gå där runt hela veckan blir det långtråkigt
Eftersom hund får åka gratis i SL trafiken och vi har nära till riktigt bra förbindelser så kan vi absolut tänka oss att åka en bit för ett "smultronställe" eller kanske till och med en lekkamrat!
Ziva är en finsk lapphund på strax 1år och som den unghund hon är leker hon nog lite klumpigt och intensivt
men det är bara för att hon blir så enormt glad av att så hälsa på folk

Så fram med era tips på vart jag och Ziva kan ta vägen i den stora staden! Tack på förhand
Precis bakom mormors lägenhet finns ett fält men där brukar det vara så mkt folk att jag ännu inte vågar ha henne lös och ska vi gå där runt hela veckan blir det långtråkigt
Ziva är en finsk lapphund på strax 1år och som den unghund hon är leker hon nog lite klumpigt och intensivt
Så fram med era tips på vart jag och Ziva kan ta vägen i den stora staden! Tack på förhand