Rastell - Swap xx

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare eloon__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 711
E

eloon__

Ska kika på en häst i helgen som är efter Rastell - Swap xx i ena annonsen stod det också något om "farah". Vill gära veta lite om den stammen, vad ni tycker och har för erfarenheter. Gärna bilder också!

Sv: Rastell - Swap xx

Jag hade en häst på utbildning för länge sen som var e Rastell med anglo på mödernet.

En liten häst men mycket högrest och ädel, vettiga gångarter och fantastisk hoppteknik.

Har sett ett par till som alla varit trevliga och hoppat väldigt väl.

Åh, va kul! Låter superbra ju!

Någon mer?

Jag har fött upp en Rastellavkomma.
Den rörde sig väldigt bra och har vinster i 130 hoppning.
Men framförallt var han så lätt och okompliserad, man skulle önska att alla hästar var sådana.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 166
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 670
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 054
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 751
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka