L

lillbajset

Hej! är helt ny på denna sida, finns det utrymme för de som har intresse för tex. Javaneser och Balineser på detta ställe?
Jag har i alla fall detta kan tyckas lite smala intresse men den som själva har den rasen vet att det kan berika stora delar av en människas liv.
;)

Sv: raskattor

Sån derna kattot är lit dumma ju okk bajjiga.

Sv: raskattor

meh! hur kan du bara säga sådär??? ja har flera sorters katter blandade ihop med såna ballisar och javvisar men dom är smarta, dom brukar faktiskt hemta saker till mej!!! min javvis tillexemopel har massor av gånger krupit upp och gömt sej under byråerna i halen när den blir rädd om min labbrador sickan kommer in

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 918
Senast: Badger
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
848
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
587
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
757
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur