rapport - upplyftande pirrigt häftigt

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Stirja

Uforin har lagt sig och övergått till vardagsjobb med svett och skavsår, det sistnämnda på ryttaren :)
"Turbokalle" började i vintras med 50% i LC på Pay and Ride, knappt ridbar :p. Vi har miljötränat så mycket det går eftersom det är såååå spännande att åka bort, framförallt till ridhus! Efter att ha räknat placeringar nerifrån på de första tävlingarna har vi numera placerat oss (utomhus) vid 3 tillfällen på drygt 66% (LB) En dokumenterat tjurig domare har han lyckats "charma brallorna av" för det stod många positiva och roliga kommentarer i protokollet. :)
MYCKET jobb återstår men efter att ha stampat ett tag på samma ställe (känns det som) så har det börjat att lossna igen. Har ju t.o.m stöv på stövlarna ibland ;) Intermediare II var det ju...... satsar på LA till hösten!
Kram på er alla hästvänner!

Sv: rapport - upplyftande pirrigt häftigt

Så härligt detta låter! Jag tar till mig det som personlig inspiration. Hästen har varit väldigt "billig" i några veckor - men om vi tragglar på så kanske det lossnar :)
Grattis! Och jag håller med... var är bilderna??:banana:

Jag har tyvärr inga bilder än...:( Får se till att muta ngn till nästa gång. ;) Jag ordnar det! :D

Roligt att det går bra :)

Det finns en nålad tråd under Dressyrgnägg enbart för tävlingsresultat, så därför stänger jag den här tråden.

Immer
Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka