Rans lav ååeå

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

javill

Hittade en lapp idag som min sjuårige son skrivit. Jag fick fundera lite innan jag kom på vad det var. Om någon annan vill gissa så kommer texten på lappen här,

Rans lav ååeå
rena bi lav ååeå
rekanaj enduh bi raka saj


så vad tror ni? ;)
 
Sv: Rans lav ååeå

Jag brukade spela in låtar från radion när jag var i den åldern. På kassetten fanns bland annat Dåver Kalän och Pikadilli Sörkus....:angel: :rofl:
 
Sv: Rans lav ååeå

CillaW skrev:
Det är texten till BWO:s "Temple of Love", naturligtvis!

Helt rätt! :) Guldstjärna till dig Cilla. Gossen har gått och sjungit på den låten hela kvällen innan läggdags och det fick mig verkligen att dra på smilbanden. Strax innan han skulle sova deklarerade han att han önskade sig BWOs skiva när han fyller år.
 
Sv: Rans lav ååeå

Ha, gissade ocksa pa det innan jag kollade svaret! Smart grabb, valjer bra band vid en sadan ung alder! :)
 
Sv: Rans lav ååeå

"hackelare sista"

Nån som vet vilken låt det är ifrån?:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 570
Senast: Alexandra_W
·
Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: julgrisen
·
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 353
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp