Rangordning

Sv: Rangordning

min gubbe har aldrig varit intresserad av att klättra i rang. han har alltid gått undan när det börjas bråka. han trivs faktiskt bättre med ston, de har aldrig gett sig på honom på samma sätt.

Sv: Rangordning

min häst är väldans ranglåg om han nu har nån överhuvudtaget. Han går alltid själv :cry: men vårt problem är att man har stora problem både vid insläpp å när man ska ta han från hagen. Han är alltså livrädd stegrar sig å vill inte komma.

kan inte byta hage eftersom han står i ett stall med många hästar å det finns ingen annanstans att sätta honom de är bara 4 i denna hagen å sammanlagt finns det över 30 hästar....nåt annat bra tips kanske

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
538
Senast: MiniLi
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
242
Senast: Lavinia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka