Randver frá Nýjabæ

Myzacs matte

Trådstartare
Har sett en del avkommor efter hingsten Randver frá Nýjabæ. Med otroligt fina färger. Skulle vilja veta lite mer om honom.... :bump:

Sv: Randver frá Nýjabæ

Jag har oxå ett sto efter Randver, hon är jättefin och stooor, ger stora fina avkommor, vilket även Randver är känd för.
Men som sagt står han nu i Tyskland, men vi får väl hoppas att han blir inlånad till sverige nångång!

Hon heter Skritla fra Nedri-Hrepp och du kan kolla in henne och hennes avkommor på min hemsida om du vill!
www.kungaskogen.com

Jag har också en härlig avkomma efter Randver. Min är en kille på sex år! :love:

016_gneisti_450.jpg

31197105.jpg
[/url][/IMG]

31197118.jpg
[/url][/IMG]

Så en bild på killen som liten grabb...

10338991.jpg
[/url][/IMG]

Så visst är de härliga våra Randveravkommor!

Jag har också en härlig avkomma efter Randver. Min är en kille på sex år! :love:

016_gneisti_450.jpg

31197105.jpg
[/url][/IMG]

31197118.jpg
[/url][/IMG]

Så en bild på killen som liten grabb...

10338991.jpg
[/url][/IMG]

Så visst är de härliga våra Randveravkommor!

Så otroligt vackra hästar! Hoppas verkligen att Randver blir inlånad till Sverige inom en rimlig framtid... :D

Liknande trådar

Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
794
Senast: Kirre
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: MML
·
Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
595
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka