Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi faxar fortfarande svar på mitt jobb, men det sköts elektroniskt, och då för utomsocknes svar som har faxavtal. Egna regionen går ju allt direkt till journalsystemet.På mitt jobb händer det fortfarande att vi får fax
Jag har hela tiden trott att den är spegelvänd!När du la upp den här först tänkte jag bara EWOCLEM ok rimligt.
NU ser jag att mattjäkeln är ju upp och ner
Fax är svårare att avlyssna, därför kräver militär, tull och polis fortfarande att vissa dokument skal faxas. Marinen använder fortfarande teleprinter till viktiga meddelanden till och från sina fartyg. Delvis därför det fortfarande finns två telegrafister och en (eller flera) krypto telegrafister ombord på de flesta NATO fartyg.Jag hade förstått det om det var här i UK, men i Sverige där man knappt får använda kontanter numera? Barockt!
Fax är svårare att avlyssna, därför kräver militär, tull och polis fortfarande att vissa dokument skal faxas. Marinen använder fortfarande teleprinter till viktiga meddelanden till och från sina fartyg. Delvis därför det fortfarande finns två telegrafister och en (eller flera) krypto telegrafister ombord på de flesta NATO fartyg.
Vilka dokument kräver tull och polis i faxformat?
Hos oss ska vi skicka anmälningar via fax.
(Och de flesta sol 14 kommer via fax).
Det vet jag. Vi får nämligen det i fax. Men tullen är sällan intresserade av t.ex. LVU.
Vilka dokument kräver tull och polis i faxformat?