Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såg denna i mitt flöde och är så jäkla trött på alla incels som delar den bilden överallt (fick den upp på fb nu får någon random grupp jag inte ens är med i eller följer)
Det här presenterade sig precis för mig på ansiktsboken. Tyckte det blev rätt jul när man läste det som ett par serierutor istället för som två olika (ointressanta) videoklipp
Gravid - 1år
Eller försöker, just nu. Jag spinner vidare på min förra tråd om alkohol. Jag tycker att det verkar oerhört påfrestande att smussla med...
Hästmänniskan
Vad tror ni?Hur smart är en häst?Jag tillhör skaran som tror att hästar är smartare än vi tror.
Jag har en egenuppfödd 7-årig valack som...
Bukefalosnyheter Den andra länken som tagits bort är "Märk allt läst".
Om någon använt denna finns den sedan tidigare tillgänglig under Nytt.
Där kan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.