Random bildtrÄd med text V

đŸ€ŠđŸ˜đŸ˜„

Screenshot_20241017-221956~2.webp

https://www.facebook.com/reel/1070363804077950

Gick inte att bÀdda in, det Àr om en kvinna som gömde en hÀst för sin man. Folk ringer in om saker de gömt.
Jag har en kattuppfödarkollega som gjorde en liknande grej med en katt. Stort hus, mĂ„nga katter, en annan katt i samma fĂ€rg fanns redan i huset. Den nya, insmugna katten hann bo dĂ€r lĂ€nge, minst nĂ„gra mĂ„nader, innan maken upptĂ€ckte det. Han hade varit i kĂ€llaren och sett katten dĂ€r, och nĂ€r han kom upp till nĂ€sta vĂ„ning var katten dĂ€r, ocksĂ„. DĂ„ började han ana ugglor i mossen. 😁

Tror för övrigt att min egen man hade varit vĂ€ldigt lĂ€tt att gömma Ă„tminstone en brunmaskad siames för. Inte sĂ„ lĂ€tt att hĂ„lla reda pĂ„ hur mĂ„nga brunsnokar som finns i huset och de ser ju sĂ„ lika ut, enligt honom. 😄

Jag har en kattuppfödarkollega som gjorde en liknande grej med en katt. Stort hus, mĂ„nga katter, en annan katt i samma fĂ€rg fanns redan i huset. Den nya, insmugna katten hann bo dĂ€r lĂ€nge, minst nĂ„gra mĂ„nader, innan maken upptĂ€ckte det. Han hade varit i kĂ€llaren och sett katten dĂ€r, och nĂ€r han kom upp till nĂ€sta vĂ„ning var katten dĂ€r, ocksĂ„. DĂ„ började han ana ugglor i mossen. 😁

Tror för övrigt att min egen man hade varit vĂ€ldigt lĂ€tt att gömma Ă„tminstone en brunmaskad siames för. Inte sĂ„ lĂ€tt att hĂ„lla reda pĂ„ hur mĂ„nga brunsnokar som finns i huset och de ser ju sĂ„ lika ut, enligt honom. 😄
PĂ„minde mig om denna! :D
tumblr_n72h8sbZmt1rboqfio1_1280.jpg

Liknande trÄdar

Kultur Anropar det populÀrkulturella bukeoraklet. TrÄlar ute i etern efter ett barnprogram jag minns frÄn tiden det begav sig (lÀs: slutet av...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Wednesday
·
Gravid - 1Är Eller försöker, just nu. Jag spinner vidare pÄ min förra trÄd om alkohol. Jag tycker att det verkar oerhört pÄfrestande att smussla med...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 560
Senast: Kilauea
·
HÀstmÀnniskan Vad tror ni?Hur smart Àr en hÀst?Jag tillhör skaran som tror att hÀstar Àr smartare Àn vi tror. Jag har en egenuppfödd 7-Ärig valack som...
Svar
7
· Visningar
2 277
Senast: Karoliten
·
Övr. Barn För ett par Ă„r sedan slĂ€ngde jag ur mig en frĂ„ga om ifall det Ă€r okej att visa film med 15-Ă„rsgrĂ€ns för elever som inte har Ă„ldern inne...
2
Svar
34
· Visningar
3 727
Senast: Piek
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• UppdateringstrĂ„d 30
  • AkvarietrĂ„den V