Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
à h, villhöver!
Samma hÀr. Tullverket krÀver fortfarande faxade uppgifter.PÄ mitt jobb hÀnder det fortfarande att vi fÄr fax
Jag hade förstÄtt det om det var hÀr i UK, men i Sverige dÀr man knappt fÄr anvÀnda kontanter numera? Barockt!PÄ mitt jobb hÀnder det fortfarande att vi fÄr fax
Jag har en kattuppfödarkollega som gjorde en liknande grej med en katt. Stort hus, mÄnga katter, en annan katt i samma fÀrg fanns redan i huset. Den nya, insmugna katten hann bo dÀr lÀnge, minst nÄgra mÄnader, innan maken upptÀckte det. Han hade varit i kÀllaren och sett katten dÀr, och nÀr han kom upp till nÀsta vÄning var katten dÀr, ocksÄ. DÄ började han ana ugglor i mossen.https://www.facebook.com/reel/1070363804077950
Gick inte att bÀdda in, det Àr om en kvinna som gömde en hÀst för sin man. Folk ringer in om saker de gömt.
PÄminde mig om denna!Jag har en kattuppfödarkollega som gjorde en liknande grej med en katt. Stort hus, mÄnga katter, en annan katt i samma fÀrg fanns redan i huset. Den nya, insmugna katten hann bo dÀr lÀnge, minst nÄgra mÄnader, innan maken upptÀckte det. Han hade varit i kÀllaren och sett katten dÀr, och nÀr han kom upp till nÀsta vÄning var katten dÀr, ocksÄ. DÄ började han ana ugglor i mossen.
Tror för övrigt att min egen man hade varit vÀldigt lÀtt att gömma Ätminstone en brunmaskad siames för. Inte sÄ lÀtt att hÄlla reda pÄ hur mÄnga brunsnokar som finns i huset och de ser ju sÄ lika ut, enligt honom.
NÀr du la upp den hÀr först tÀnkte jag bara EWOCLEM ok rimligt.