Random bildtråd med text V

1729736529337.webp

Själva bilden var väl inte så rolig, men beskrivningen:
The painting "Multitasking" exemplifies one of Mujica's primary stylistic traits: his capacity to evoke a profound mood. He establishes a certain emotional atmosphere by combining colors, light and shadow, and compositions. It provides a sense of calm and touches the viewer with the joy of motherhood.
Låt mig säga att kommentarsfältet innehöll en och annan kvinna som sade sig se något helt annat i bilden :idea:
Skärmavbild 2024-10-25 kl. 07.34.40.webp

Själva bilden var väl inte så rolig, men beskrivningen:
The painting "Multitasking" exemplifies one of Mujica's primary stylistic traits: his capacity to evoke a profound mood. He establishes a certain emotional atmosphere by combining colors, light and shadow, and compositions. It provides a sense of calm and touches the viewer with the joy of motherhood.
Låt mig säga att kommentarsfältet innehöll en och annan kvinna som sade sig se något helt annat i bilden :idea:Visa bifogad fil 155611
A sense of calm? O_o

Liknande trådar

Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
2
· Visningar
174
Senast: MiaMia
·
Kultur Anropar det populärkulturella bukeoraklet. Trålar ute i etern efter ett barnprogram jag minns från tiden det begav sig (läs: slutet av...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Wednesday
·
Gravid - 1år Eller försöker, just nu. Jag spinner vidare på min förra tråd om alkohol. Jag tycker att det verkar oerhört påfrestande att smussla med...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 595
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Vad tror ni?Hur smart är en häst?Jag tillhör skaran som tror att hästar är smartare än vi tror. Jag har en egenuppfödd 7-årig valack som...
Svar
7
· Visningar
2 288
Senast: Karoliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama