Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läkare har oläslig handstil (allegedly).Åh, snälla förklara skämtet känner mig supertrög, men kommer säkert tycka det är kul om jag fattar
För att ingen kan någonsin läsa det läkare skriver. Inte i journalen eller på recepten, det är välkänt. Så de får vanliga kringelnudlar istället för alfabetsmakaroner.Åh, snälla förklara skämtet känner mig supertrög, men kommer säkert tycka det är kul om jag fattar
Läkare har oläslig handstil (allegedly).
Åh, så klart tack!För att ingen kan någonsin läsa det läkare skriver. Inte i journalen eller på recepten, det är välkänt. Så de får vanliga kringelnudlar istället för alfabetsmakaroner.
A sense of calm?Själva bilden var väl inte så rolig, men beskrivningen:
The painting "Multitasking" exemplifies one of Mujica's primary stylistic traits: his capacity to evoke a profound mood. He establishes a certain emotional atmosphere by combining colors, light and shadow, and compositions. It provides a sense of calm and touches the viewer with the joy of motherhood.
Låt mig säga att kommentarsfältet innehöll en och annan kvinna som sade sig se något helt annat i bilden Visa bifogad fil 155611