Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läkare har oläslig handstil (allegedly).Åh, snälla förklara skämtetkänner mig supertrög, men kommer säkert tycka det är kul om jag fattar
![]()
För att ingen kan någonsin läsa det läkare skriver. Inte i journalen eller på recepten, det är välkänt. Så de får vanliga kringelnudlar istället för alfabetsmakaroner.Åh, snälla förklara skämtetkänner mig supertrög, men kommer säkert tycka det är kul om jag fattar
![]()
Läkare har oläslig handstil (allegedly).
Åh, så klartFör att ingen kan någonsin läsa det läkare skriver. Inte i journalen eller på recepten, det är välkänt. Så de får vanliga kringelnudlar istället för alfabetsmakaroner.![]()
A sense of calm?Själva bilden var väl inte så rolig, men beskrivningen:
The painting "Multitasking" exemplifies one of Mujica's primary stylistic traits: his capacity to evoke a profound mood. He establishes a certain emotional atmosphere by combining colors, light and shadow, and compositions. It provides a sense of calm and touches the viewer with the joy of motherhood.
Låt mig säga att kommentarsfältet innehöll en och annan kvinna som sade sig se något helt annat i bildenVisa bifogad fil 155611