Ranch Trail Cup

prinsus_

Trådstartare
Vi vill vara med i Ranch Trail Cup i år :bump: Några fler? Hoppas verkligen att tävlingen blir av i år, synd att de fick ställa in i fjol pga för få anmälningar :(. Jag har varit åskådare de två tidigare åren och det är verkligen en välarrangerad och väldigt rolig tävling som ger massor av nyttig miljöträning åt din häst och chans att vinna stora prispengar om man är duktig :idea:

Så kom igen nu arrangörer! Ge oss ett datum att skriva in i almanackan så kommer anmälan snart!!

Sv: Ranch Trail Cup

Oj nu ligger tävlingsekipagen före arrangörerna i år. Vi har ju knapt hunnit kränga av oss tomtemasken ännu men det är nog dags att vi samlar oss nu för planering osv.:D

Vi vill vara med i Ranch Trail Cup i år :bump: Några fler? Hoppas verkligen att tävlingen blir av i år, synd att de fick ställa in i fjol pga för få anmälningar :(. Jag har varit åskådare de två tidigare åren och det är verkligen en välarrangerad och väldigt rolig tävling som ger massor av nyttig miljöträning åt din häst och chans att vinna stora prispengar om man är duktig :idea:

Så kom igen nu arrangörer! Ge oss ett datum att skriva in i almanackan så kommer anmälan snart!!

Här är vi också sugna efter förra årets flopp!

Snälla! lägg den sent så jag kan stjäla kompisens häst & vara med ( hon ska föla mitten maj så 5 mån efter ;) )

Malin

skriv med mig också, jag får väl stjäla en häst :D

Ja vill oxå vara m.
Hoppas bara att den ligger rätt i tiden iår..

=)

Oj nu ligger tävlingsekipagen före arrangörerna i år. Vi har ju knapt hunnit kränga av oss tomtemasken ännu men det är nog dags att vi samlar oss nu för planering osv.:D

:D Vad bra, att vi är på G före er då :bump:
Då finns det chans att man kan skramla ihop ett ordentligt gäng, så tävlingen blir av...
Kom igen nu alla...
Jag är s...sugen iaf, men blir jätteglad om det blir 1st på hösten :smirk: då lilla damen går på utredning och vi inte vet vad det är för fel, än...:cry:
Har en åb hos vet nu i slutet av Januari....så får vi hoppas kunna gå vidare o hitta "problemet"...
Ett "problem" som förhoppningsvis går att åtgärda........jag hade ju bestämt mig för en hingst nu till våren oxå :cry:

Härligt att ni är på hugget här på buke, vi håller på att försöka samla ihop oss till ett möte ganska snart:banana: Känns ju som det är ganska många i år som vill vara med :love: och det ger energi till mig i alla fall TACK:bow:

:D Vad bra, att vi är på G före er då :bump:
Då finns det chans att man kan skramla ihop ett ordentligt gäng, så tävlingen blir av...
Kom igen nu alla...
Jag är s...sugen iaf, men blir jätteglad om det blir 1st på hösten :smirk: då lilla damen går på utredning och vi inte vet vad det är för fel, än...:cry:
Har en åb hos vet nu i slutet av Januari....så får vi hoppas kunna gå vidare o hitta "problemet"...
Ett "problem" som förhoppningsvis går att åtgärda........jag hade ju bestämt mig för en hingst nu till våren oxå :cry:

Hoppas inte det är något allvarligt med din pålle, vill ju gärna ha dig som deltagare på tävlingen.

Härligt att ni är på hugget här på buke, vi håller på att försöka samla ihop oss till ett möte ganska snart:banana: Känns ju som det är ganska många i år som vill vara med :love: och det ger energi till mig i alla fall TACK:bow:

You bet!
I år ska ranchtrailcupen inte arrangeras förgäves!!! Vi kommer minst två om vi bara vet i god tid när det är så man kan planera.

måste man rida på stång eller kan man ha tränsbett? redan första gången jag läste om det så bev jag jättenyfiken!
dock bor man i norrland men man kanske kan göra en rejäl semester :angel:

Är bara hästen i tävlingsbart skick ska vi nog vara med;). Vill ju till att hon fixar alla gångarter utan att bli halt:crazy:...nå, vi jobbar på det:cool:

Håller med föregående talare:-) Klart att den måste bli av i år. För att alla vi som bor lite längre söderut och inte är så hemma på ranchtrailbanan ska bli lite peppade så kommer det att anordnas en clinic i vår. För visst vill vi väl träna och prova på lite???
:bump:

Undrar som flera andra: måste man rida på stång eller är tränsbett OK på lite "vuxnare" hästar?
Var går tävlingen?
Skulle vara kul att vara med men hästen är inte riktigt klar för tävling på stång än.

:bump::bump:OM!!!!!!!

Hoppas inte det är något allvarligt med din pålle, vill ju gärna ha dig som deltagare på tävlingen.
Ja, håll tummarna MiaL:bow:

Piraja Hoppas Lilly blir klar, men om inte o Raiza är i skick, matte fegar:o, så kan du ta henne:bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 524
Senast: IngelaH
·
Western Ranch Trail Cup har blivit inställd två år i rad nu, men det står på hemsidan att de tänker ta nya tag inför tävlingen 2009. Vad tror...
Svar
7
· Visningar
909
Senast: Elanor
·
E
Western Läste just på RTCS hemsida att Ranch Trail Cupen är inställd pga. för få anmälningar... Så synd när man tänkt åka ... Några fler som...
Svar
19
· Visningar
1 590
Senast: _Erik_
·
M
Western Tänkte bara påminna alla glada hästmänniskor att nu på lördag den 3 juni kör vi årets upplaga av Ranch Trail cup där det finns en massa...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: Mia L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka