Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Regnrock På.Vi åker i morgon kväll och stannar tills på söndag.
KL
Allmän fråga.
Brukar det komma startlistor eller, minns inte riktigt hur det brukar va
*KL*
Förutom att RHC har justerat upp inträdesavgiften som redan diskuterats har, vilket vi blev varse tidigare ikväll, HC höjt campingavgiften med mer än 50% till 300 kr/dygn. Givetvis samma på reservcampingen (där vi betalade 160 kr/dygn förra året), trots det gamla vanliga härket med halvkassa elcentraler.
Sett till valuta för pengarna för själva campingavgiften är HC riktigt långt ute och cyklar nu.
Tja det får mig att helt enkelt avstå!
Har velat lite ett tag, men nej, jag avstår! I protest! Inte för att det kanske direkt märks, men jag tycker det är så dåligt att göra så stora höjningar på både camping och entré.....
Vill helt enkelt inte "sponsra" längre Med tanke på hur mycket pengar man lägger ut inne på själva anläggningen så känns det snålt att ta så mycket betalt innan man ens kommit in.
Nä, får fundera på Hjo ko istället
Hoppas att ni som är där får kul iaf! Själv håller jag till godo med livesändningarna
När är Hjo Ko då?
*KL*
Förutom att RHC har justerat upp inträdesavgiften som redan diskuterats har, vilket vi blev varse tidigare ikväll, HC höjt campingavgiften med mer än 50% till 300 kr/dygn. Givetvis samma på reservcampingen (där vi betalade 160 kr/dygn förra året), trots det gamla vanliga härket med halvkassa elcentraler.
Sett till valuta för pengarna för själva campingavgiften är HC riktigt långt ute och cyklar nu.
Vi betalade 160 förra året men HC hävdar att det kostade 200 inkl el. Hursomhelst litet trist, med tanke på standarden i stort på campingen och i synnerhet på reservcampingen.Borde väl bli en höjning med nästan 100%???