Råna någon.

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

lotten40

fins det inga i närheten av sala som skulle vilja ingå i ett rånar band?

vi kan dra iväg någon dag eller vecka på rånar turne och och sko oss på andras bekostnad. Jag har snusnäsduk och hatt samt sadel och tidstypiska byxor. vill redan nu säga att jag är en gubbe. lotten40 vetetusan varför jag tog det var länge sedan.

men jag skulle vilja komma i kontakt med folk som inte är så himla traditionella när det gäller häst.
http://www.botebo.se/djuren/hastarna/winner/w1.avi

när du klickat på länken och väntat ett tag så förstår du mig. om du inte förstår då så kan du ju alltid kolla inhttp://www.botebo.se/

ock klicka vidare in på tripper....

Sv: Råna någon.

haha faan att aj tine bor närmare sala!! ja skulle lätt hängt på faan va coolt!! o roligt.....

Kul när man kommer så långt att kunna lägga hästen.. men varför ser den så död ut? Hjälperna är inte fina heller.. verkar inte logiska.. och han är ju t.om. magrare än min travare.. >_>
Tycker inte det sr trevligt ut..
Undrar lite när han skriver
"lärde mig rida20 01 på mitt sätt utan sadel på en tokig häst
Lärde mig att sko 2001 av 2 halvtokiga/trevliga människor.
Kunde inte rida lätt förens 2006
Försökte läsa en bok om hästar 2006 men somnade.
förkovrade mig i barfota verkning 2007
Jag vet fortfarande inte hur man får en häst i höger eller vänstergalopp."
Ska det göra det imponerande eller bara ''bevisa'' att man inte borde lära sig ''på riktigt'' utan bara hoppa upp på en häst och se var man hamnar?
Känns inte särskilt bra...sån nonchalans... hoppas han skor hästen bättre än han utfodrar den och bygger muskler..

vet inte riktigt. vå måste fixa mer folk. Det är roligare kring lägerelden.

Då tråden tenderar att dra iväg i diskussion gällande namngivna personer väljer jag att stänga den.

Lovis
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar