Råmjölken i pavos soskit likvärdig med frusen råmjölk?

Ardennern

Trådstartare
Någon som känner till om råmjölken man blandar till själv i Pavos SOS Kit är likvärdig med fryst råmjölk av god kvalité?

Någon som känner till om råmjölken man blandar till själv i Pavos SOS Kit är likvärdig med fryst råmjölk av god kvalité?

Beror på vad det är för kvalité på den frysta råmjölken när den är upptinad.

Mitt senaste sto hade lite sämre kvalité på råmjölken, så jag använde mig av Pavos SOS Kit, men när jag testade den mjölken var den ännu sämre än stoets egna. :down: Så jag ser Pavos SOS kit som nödlösning om man varken har råmjölk från stoet eller i frysen.

Liknande trådar

Utrustning Det finns säkert otaliga trådar om sadeltillpassning, utprovade av allehanda experter, men jag funderar på själva marknaden. Av de...
2
Svar
21
· Visningar
3 684
Senast: Lixiigirl
·
Övr. Katt Inspirerad av trådar på hund och avelsforumen började jag fundera lite. Katter har redan den mest oseriösa avel som finns bland husdjur...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
15 652
Senast: kryddelydd
·
Foder & Strö Har ett föl, snart 7 månader, efter holländsk hingst (mamman är ett svenskt sto) som börjat lämna kraftfoder. Det är först nu när vi...
Svar
9
· Visningar
1 768
Senast: Görel
·
Avel Jag har börjat fundera på om jag ska betäcka mitt sto igen nästa år. Har ju fått hingstråd av ASVH, tänkt själv och frågat många andra...
Svar
7
· Visningar
1 690
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V