Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte ett grönt dyrt Rambo original lite, med hals till för ett år sen. Det är tvättat en gång, vid säsongsbytet. Nu läcker det när det regnar. Nån som varit med om samma?
Vad göra?
Riktigt hästtäcke tvättmedel, minns inte om det var Bucas tvätt eller den från Hööks, Nikwax.Det är väll garanti på Rambotäcken? Vad användes det för tvättmedel vid täckes tvätten?
Köpte ett grönt dyrt Rambo original lite, med hals till för ett år sen. Det är tvättat en gång, vid säsongsbytet. Nu läcker det när det regnar. Nån som varit med om samma?
Vad göra?
Hur reklamerar man då om affären inte finns kvar mer? (Washup)Du har använt bra tvättmedel men vad för temperatur tvättade du i? Rambotäcken ska inte tvättas varmare än 30 grader. Förutsatt att du följt tvättråden ska du reklamera. Jag har fått två nya täcken från Horseware, iochförsig var det sömmar som var feltillverkade och inte vattentätheten men de har ett rykte att upprätthålla dvs bra reklamationsservice.
Det problemet har jag inte stått inför själv men jag skulle använda kontaktuppgifterna på deras hemsida och förklara situationen samt bifoga bilder på orderbekräftelse/kvitto samt eventuellt på täckets insida när det läckt. För mig har det räckt med bilder men eftersom ditt gäller läckage skulle jag tro att de vill att du skickar täcket till dem för tester.Hur reklamerar man då om affären inte finns kvar mer? (Washup)
Riktigt hästtäcke tvättmedel, minns inte om det var Bucas tvätt eller den från Hööks, Nikwax.
Jag var nyligen med om samma sak, samma webbshop och samma täckesmodell. Jag kontaktade Horseware. Fick kontakt med ansvariga för återförsäljare i norden och kunde sköta reklamationen via dem.Hur reklamerar man då om affären inte finns kvar mer? (Washup)