Rambler xx Collection-Barnvagn

L

LillaSmilla

Hej, är på barnvagnsjakt och hittat en intressant på en sida som heter www.barnvagnar-webbutik.com som heter Rambler. Någon som har någon erfarenhet av dessa vagnar? Är ju en hel djungel där ute så det gäller ju att hitta rätt :)

Sv: Rambler xx Collection-Barnvagn

puttar lite då jag också är intresserad av den vagnen:laugh:

puttar lite då jag också är intresserad av den vagnen:laugh:

eftersom min pojkvän är fruktansvärt nitisk har jag försökt hitta så mycket info som möjligt om den. det jag vet är: tillverkad i polen och enligt diskussionsforum därifrån väldigt omtyckt. finns en kvinna som importerar till sverige och säljer "privat" från sin lägenhet i norrköping. i norrköping ska den också va rätt poppis bland mammor efter vad jag lyckats hitta på ett svenskt forum. har än så länge inte hittat någon negativ kritik om den, utan den ska va väldigt bra på tex landet, grusvägar då den är väldigt stadig och stötdämpande:) den är godkänd enligt nån eu--- nånting med siffror:confused:
undrar om det finns tusen olika tester i sverige med?

polska hemsidan:
http://www.nestor-wozki.com/

Ok :) Det förklarar ju priset, om den är från Polen. Ja det va just det ja tyckte, att den såg stalbil ut, för här är det bara skogs och grusvägar som gäller. På den polska sidan verkar det ju dessutom finnas med ett babyskydd.... På den sidan jag hittade den på står det inget om detta...

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 655
Hundavel & Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
1 430
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Mor o far fick ta bort sin cavalier i november pga ngn form av hastig blodcancer. Sorgen var stor och sökandet på olika säljsidor pågick...
2
Svar
24
· Visningar
2 964
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I och med att jag bytte jobb fick jag väldigt mycket längre resväg till jobbet. Vägen går dock nästan hela vägen genom skogen, och min...
Svar
0
· Visningar
547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka