Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hört att man förlorar ett inlägg i statistiken för varje inlägg man skriver på lekforumen
Då ska man inte spilla sin tid där eftersom antal inlägg räknas bort. Tur att man fick veta dettaJag har hört att man förlorar ett inlägg i statistiken för varje inlägg man skriver på lekforumen
Håller med dig. Det ska tydligen inte vara för enkelt här i livet för att komma upp sig. Men du har ju iaf mer än migEller hur. Själv hade jag ungefär 800 000 inlägg innan lekforumet startade. Nu är jag nere på ynka 17 534. Eller 17 535. Skit är vad det är.
Det är precis som det skall vara. Jag lade in denna förändring idag på alla lek-forum. Dessutom är det så att trådar där ingen skrivit de senaste 7 dagarna tas bort automatiskt.
Jag har hört att man förlorar ett inlägg i statistiken för varje inlägg man skriver på lekforumen
Men det är ju inte meningen att tramstråden ska fungera som "uppskrivaretråd"Men varför??? och varför gjordes det i så fall inte tidigare??? lite onödigt nu efter ex. 60 000 inlägg i trams tråden!
Gör det! Börja med "Hej jag är en singelkille som..."
Men det är ju inte meningen att tramstråden ska fungera som "uppskrivaretråd"