N
Nicita
Hej!!!
Behöver ett snabbt svar på denna fråga.
Jag har ett sto som ska gå en ridlektioin den 3.e april.
Hon vägrar gå åt det håll som ridhuset ligger men går gärna åt
höger...dvs åt andra hållet.
Hon blev rädd för en pissmaskin,dvs en traktor som ser ut som ett monster och sprider piss....på åkrana.
har provat med lock ock pock men det går inte.
Hon vet vad jag vill....hon lägger sitt huvud på min axel och ber mig att vi inte ska gå åt det hållet.Hon gör allt annars ,det jag ber henne om,fast på andra hållet.
Hur får jag henne till ridlektionen???Hon vill inte gå åt det hållet...men allt annat ställer hon upp på.
Hon går ett par meter åt det hållet hon är rädd för...sen vill hon inte
längre.och jag tycker det verkar lite långt att rida en runda på 2 timmar för att komma till ridhuset.
Ska jag ringa och boka ny tid till ridlektion eller vad tycker ni?
Känns ut som om det är inget vi löser på 3 dar.
Taxam för svar omgående:Vad göra????????????
ps,hon fäller för tillfället och har ont i skinnet...och är sur för det men annars snäll å go...dessutom lite brunstig.
Men inte jättemycket.Har varit snorig i en näsborre ca 1 1/2 vecka men ingen feber.Äter som hon ska och är pigg och gla ändå...
kommer som ett skott när jag visar mig,Taxsam för svar,Nicita
Behöver ett snabbt svar på denna fråga.
Jag har ett sto som ska gå en ridlektioin den 3.e april.
Hon vägrar gå åt det håll som ridhuset ligger men går gärna åt
höger...dvs åt andra hållet.
Hon blev rädd för en pissmaskin,dvs en traktor som ser ut som ett monster och sprider piss....på åkrana.
har provat med lock ock pock men det går inte.
Hon vet vad jag vill....hon lägger sitt huvud på min axel och ber mig att vi inte ska gå åt det hållet.Hon gör allt annars ,det jag ber henne om,fast på andra hållet.
Hur får jag henne till ridlektionen???Hon vill inte gå åt det hållet...men allt annat ställer hon upp på.
Hon går ett par meter åt det hållet hon är rädd för...sen vill hon inte
längre.och jag tycker det verkar lite långt att rida en runda på 2 timmar för att komma till ridhuset.
Ska jag ringa och boka ny tid till ridlektion eller vad tycker ni?
Känns ut som om det är inget vi löser på 3 dar.
Taxam för svar omgående:Vad göra????????????
ps,hon fäller för tillfället och har ont i skinnet...och är sur för det men annars snäll å go...dessutom lite brunstig.
Men inte jättemycket.Har varit snorig i en näsborre ca 1 1/2 vecka men ingen feber.Äter som hon ska och är pigg och gla ändå...
kommer som ett skott när jag visar mig,Taxsam för svar,Nicita