Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var ju inte långsökt. Vad tycker du om jägarna som fodrar de vilda djuren på samma sätt? Ska de sluta? Har du hört tals om att det hänt nåt sånt så visa mig gärna källa.
Grannar har jag inga.
Antar att jag talar för döva öron men för att du ska slippa oroa dig ringde jag en av dom som jagar här. De har inte hittat några döda hjortar med plast i magen, inga vildsvin heller.
Ska jägarna sluta fodra djuren?
utav alla de balar jag har haft har det då inte blivit några plastbitar som flyger runt, det är ju en lång remsa alltihopp.
Har du försökt dra av ensilageplast nån gång? Den är seg så in i helvete. Inte blåser den av av sig själv i alla fall. Och skulle det hända, säg en gång per säsong, har jag svårt att tro att en hjort petar i sig den det första den gör när det står ensilage i hela hagen. Och för säkerhets skull kollade jag också med jägarna och de har alltså inte hittat några döda hjortar.
om man ska följa alla regler exakt hade nog inte så många haft kvar sina djur.....Har jordbruksverket fel??
för att de pillar så mycket i höet så de inte äter om där nu skulle FINNAS en liten plast bit....Och förresten, hur vet ni att era hästar inte ätit plast?
hästen skiter också.....