Radio i stallet?

Vi har radio som JAG endast använder då jag é själv och mockar eller städar i stallet.
Är av den åsikten att då hästarna kommer in och skall äta så skall det vara lungt och tyst.

Vet att min häst INTE gillar stök och stimm i stallet....

Men har förstått att de andra spelar och det på HÖGSTA volym. :mad:

Jag tycker ändå att folk överreagerar, det är ju en sak att ha hemska radiokanaler men att ha t.ex. Lugna Favoriter för att "allt annat stör hästen" är nog snarare för att man själv tycker att det stör än vad hästen gör. Mina hästar gillar iaf musik och stör sig inte ett dugg på radio, lika mycket som era hästar verkligen hatar det och inte står ut :smirk: =)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 487
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 133
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
897
Senast: yamyam
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar