Rådgivande hingstbedömning!

Donnatello

Trådstartare
Ska ev. ta med min 06:a på rådgivande om några veckor känner väl mig måttligt förberedd då jag ägt honom i en vecka. Till saken hör att jag aldrig varit på rådgivande förut men det kan väl inte va så svårt :angel:.

Ngn som har några tips? För tillfället försöker vi träna på att springa rakt fram det är väldigt förrvirrande att matte ska springa brevid och långsamt går det :grin:. Och så är det löshoppningen också bara att träna.

Är man inne i ridhuset en och en o visar upp sin häst?

Hur ställer man upp hästen framför "domarna"?

Sv: Rådgivande hingstbedömning!

Tack men den länken har jag full koll på :) jag är anmäld och klar. Men vill gärna veta lite er "insideinformation" om det är ngn som vart med själv.

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 788
Senast: AbCdE
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 061
Senast: Fiorano
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 424
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 258

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka