Sv: radera

Men... ett inlägg kan du radera själv inom en kvart?

Annars får du skicka mejl till moderator eller Gunnar och be dem ta bort ditt inlägg om det behövs :)

Det tycker jag är dåligt. Det man själv har skrivit tycker jag man ska kunna kontrollera och ta bort om man vill.

Det tycker jag är dåligt. Det man själv har skrivit tycker jag man ska kunna kontrollera och ta bort om man vill.

Jag tycker tvärtom, att man ska kunna stå för det man skriver. Man får tänka till lite innan man skriver, så behöver man inte ångra några inlägg. Sedan måste jag säga att sådana här trådar oftast dyker upp när TS inte har fått svar som denne tycker om...

Håller med du, man skall kunna tänka till lite innan man skriver och kunna stå för sina ord även när det hettar till... Jag tycker det är bra att nu moderatorerna kan se om man har gjort ändringar i inläggen...

Jaha, så om du ställer frågan "vilket ben ska man sitta ner på när man rider lätt?". Då vill du ta bort den tråden, sen när du har fått svar? När det finns 2000 andra som kanske också vill ha svar på den frågan.

Håller med du, man skall kunna tänka till lite innan man skriver och kunna stå för sina ord även när det hettar till... Jag tycker det är bra att nu moderatorerna kan se om man har gjort ändringar i inläggen...

Vi har alltid kunnat se när någon gjort ändringar i inläggen.

Allmänt svar till frågan.
Att man sedan har dessa minuter på sig att ändra sig tycker jag är bra men att kunna ändra efter flera dagar och inte stå för vad man skrivit är helt rätt.

Aha, men jag tolkade i vad har hänt tråden som att det var nytt, men det är ju bra att ni har sett ändringarna... Alltså jag menade att det var bra att ni ser vad som ändrats... ;) ;)

Jo, det är nytt att vi kan se vad som har ändrats, förr har vi bara kunnat se att det har ändrats.

Jo, det är nytt att vi kan se vad som har ändrats, förr har vi bara kunnat se att det har ändrats.

Jag tycker att det är bra att man inte kan radera sina inlägg men undrar lite över varför det är bra att ni kan se vilka ändringar man gör? Ibland eller kanske ganska ofta trycker jag på skicka svar innan jag har tänkt igenom det riktigt. Det kan se lite annorlunda ut när det väl kommer med i tråden. Jag kan tycka att det är mitt inlägg tills jag är riktigt klar med det.

Detta var bara en reflektion, egentligen bryr jag mig inte, vill ni moderatorer läsa mina förvirrade tankar får ni gärna göra det.

För att jag har sett nån gång i nån bråktråd att det har ändrats i ett inlägg och användaren har inte alls skrivit det som andra påstår...

Om jag nu skulle skriva att du är dumm, och sedan tar bort det så är det kanske bra att moderatorerna kan se vad som faktist har stått från början... ;) ;)

Men det är nog ingen fara med sådana saker som du menar, så gör jag också... Det bryr sig nog inte moderatorerna om utan det är elaka saker tex...

Nej det tror inte jag heller att de gör. Och (efter att ha tänkt efter enn sekund skriver gärna först och tänker sedan) så jag bryr mig inte.Jag tyckte bara att det var lite konstigt. Men jag är med på vad det handlar om nu.

Jag kommer inte att sitta och kolla in varenda ändrings-historik jag ramlar över - så roligt är det inte att inspektera stavfel. :D

Det kommer mest att användas i just de situationer som Carolus nämnde, när det blir rabalder i en tråd och inlägget som startade allt har hunnit ändras. Det är lite lättare att veta vem som ska ha det röda kortet om man kan se ursprunget till tumultet.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under en längre period provat att låta TS radera alla typer av inlägg i deras egna trådar. Nu provar jag att återgå till hur det...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 419
Senast: Otherside
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
364
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
307
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info