Radera bilder iPhone

Carand

Trådstartare
Alltså hjälp, jag blir så trött på denna telefon...

Jag har en iPhone 6 med 16GB minne, har för tillfället ca 500 bilder o telefonen säger att minnet är fullt.
När jag försöker radera lite gamla bilder så går det inte! Skräpkorgssymbolen är liksom borta?? Dessutom finns det dubletter av typ alla bilder där det går att radera den ena men inte den andra bilden.

Vad gör jag? Enligt killen på telebutiken skulle jag radera bilderna via datorn när jag synkar telefonen men där kan man bara välja att radera nya bilder efter man importerat de till datorn, inget om hur man raderar redan importerade bilder.

Hjääälp!!:banghead::banghead::confused:

Bökigt. Om det var min telefon skulle jag säkerhetskopiera både till iCloud (på nätet) och iTunes (på datorn), fabriksåterställa telefonen, och sen återställa med säkerhetskopian.

Grejen e den att det va likadant på min förra telefon så det va därför jag köpte den här...:down:

Varifrån kommer dina bilder (har du tagit dem med iphonen eller kommer de från datorn?) På min ipad blir det nämligen så på bilder jag har importerat från datorn till paddan, men om jag tagit bilden med ipaden eller importerat direkt från systemkamera så kan jag radera direkt.

När du synkar med datorn kan du ju välja där exakt VAD du vill synka, även vilka bilder/album. Kommer inte ihåg exakt hur man gör (synkar nästan aldrig eftersom jag i stort sett enbart använder paddan nu för tiden), men kommer ihåg att det ska vara hyfsat enkelt om man kollar runt lite.

Liknande trådar

IT & mobiler Inom kort ska jag byta från min iPhone CS till en iPhone 13 och när jag gör det skulle jag vilja få en clean start så att säga, men går...
Svar
1
· Visningar
518
IT & mobiler Jag håller på och blir galen. Ska föra över bilder till datorn från min iPhone 7. Tidigare när jag anslutit USB-kabeln har jag fått...
Svar
18
· Visningar
1 642
Fritid Jag har ett jätteskumt problem med min mobil (Z3 compact). Den importerar gamla bilder, som lägger sig och tar upp en massa minne! Jag...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: Youmeoh
·
Äldre Är i behov av hjälp. Min iphone 4s verkar nämligen ha fått knäppen? Det är nämligen så att en massa bilder som jag hade sparat i molnet...
Svar
0
· Visningar
515

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar