R
Ruski
Köpte min andra isis för 2 v sedan. Vet att han är svårfångad - har blivit vallad in i stallet där. Han kommer fram till mig i hagen och ibland kan jag klappa honom försiktigt på mulen. Han äter ur min hand men är "på hugget" hela tiden och ser minsta lilla rörelse jag gör. Idag lyckades jag få tag i hans grimma men fick tyvärr släppa då han kastade sig bakåt. Jag är väl medveten om att detta kommer att ta tid (och det gör inget) men alla tips mottages med största tacksamhet!!
Han går i en flock om totalt 7 hästar och passade in där direkt. Är alltid glad och positiv. De få ggr jag haft tag i honom så är han såå rädd för allt vad beröring heter och speciellt huvudet. Kom från Island i september. Inne i boxen ställer han sig gärna med huvudet i n i en hörna. Han blir nio år. Mycket trevlig att rida...Det bästa är att han verkar vara mutbar!! Förra helgen följde han mathinken in i boxen (hade gjort en gång med linor). Snälla Ni - tänk till och kom med tips!!
Han går i en flock om totalt 7 hästar och passade in där direkt. Är alltid glad och positiv. De få ggr jag haft tag i honom så är han såå rädd för allt vad beröring heter och speciellt huvudet. Kom från Island i september. Inne i boxen ställer han sig gärna med huvudet i n i en hörna. Han blir nio år. Mycket trevlig att rida...Det bästa är att han verkar vara mutbar!! Förra helgen följde han mathinken in i boxen (hade gjort en gång med linor). Snälla Ni - tänk till och kom med tips!!