Råd om parsele

P

Party

Idag har vi provat en sele. Den var lite annorlunda än andra parselar vi sett. Någon som sett en liknande selning? Tips, råd o synpunkter?

Och så hade jag ju velat visa en bild på den förstås!!! Hur i :devil: får man in bilder här?!

Sv: Råd om parsele

klicka på symbolen med bergstoppar och gul himmel, ovanför där man skriver in texten. Så skriver du in adressen till bilden i det fält som kommer upp :)

Pixbox menar jag, älskar datorer och allt kring dom:rofl:det är i alla fall roligt att trycka på dom här gubbarna!:bump:

Selen kommer via Holland, vet ej tillverkare. Begärt pris för uppsättningen 4000:- inkl enkla bakselar. Sparsamt begagnad. Mjukt följsamt läder men smäcker i dimensionen. Ska vara shettisstorlek men är ju ganska stora, ponnyn på bilden är 108 cm i mankhöjd. Jag var mest fundersam på om vi fäst bröstan rätt, hittade ingen annan lösning om man inte vill ha nackstycket vääldigt långt bak.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 351
Senast: Stergo
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
583
Senast: Freazer
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 145
Senast: Badger
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 683
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar