Kibani
Trådstartare
Som mitt liv ser ut blir det plugg till hösten efter ett "friår" som jobbsökande ännu utan resultat. Jag är i princip uppvuxen med två hundar samtidigt och känner att nu när jag bara har en så känns det lite tomt och som om något fattas. Därför går jag och längtar efter den dagen då jag har råd med hund nr 2( har i skrivande stund redan valt ras
) och tänkte höra lite vad ni tror då hundar ju inte är helt billiga att hålla, ffa är det väl mat och försäkring som kostar + att man ju gärna har en buffert om något skulle hända.
Men vad tror ni - har man råd med två hundar modell mellan och stor på csn?
Och sedan, om plugget inte leder direkt till jobb - har man fortfarande råd med två om man måste börja på socialbidrag?
Att jag har råd med den jag redan har är jag säker på, det går lätt nu på de små pengar jag får från jobbgarantin och skulle det krisa totalt har jag snälla föräldrar som jag får låna av(men så långt hoppas jag aldrig det går)
Tack på förhand!

Men vad tror ni - har man råd med två hundar modell mellan och stor på csn?
Och sedan, om plugget inte leder direkt till jobb - har man fortfarande råd med två om man måste börja på socialbidrag?
Att jag har råd med den jag redan har är jag säker på, det går lätt nu på de små pengar jag får från jobbgarantin och skulle det krisa totalt har jag snälla föräldrar som jag får låna av(men så långt hoppas jag aldrig det går)
Tack på förhand!