Råd angående byggstats

Empalie

Trådstartare
Vi har betsämt oss för att istället för att renovera ladugården ska vi riva den och bygga nytt. Nu vill jag veta allt om Lövångers bygg, erfarenheter, hur ligger de prismässigt enlig er, storlek, gärna bilder plus andra erfarenheter mottages tacksamt!

Sv: Råd angående byggstats

har ingen erfarenhet men det verkar ju himla billigt! en fjärdedel av vad mitt bruksbalken kostade.

Sv: Råd angående byggstats

Fanns en tråd "nu börjar vi med vårt stall" eller liknande för något år sedan där användaren byggde stall från lövångers.
Massor av bilder. Fanns en länk i slutet av tråden till en hemsida med mera uppföljning.

//Waern

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 854
Senast: lilsan
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
552
Senast: tara
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 065
Senast: Thaliaste
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 416
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka