Sv: Quarterhorse till westernridning
Men hallå du måste ju skämta med oss!
Annars är du bra löjlig!
//Marlene
Men hallå du måste ju skämta med oss!
Annars är du bra löjlig!
//Marlene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har man inte råd att köpa en Am hästras ex quarter ska man hålla på med någon annan ridgren eller skogsridning.
Varför förlöjliga westernridning med hästar som inte är avlade till ändamålet.
Hadde i somras en släkting från Usa på besök och vi var och tittade på några western tävlingar.
Han tyckte att vi låg minst 100 år efter i utvecklingen efter att han såg en tjej komma in och skulle spinna med en fjording.
Har man inte råd att köpa en Am hästras ex quarter ska man hålla på med någon annan ridgren eller skogsridning.
Varför förlöjliga westernridning med hästar som inte är avlade till ändamålet.
Hadde i somras en släkting från Usa på besök och vi var och tittade på några western tävlingar.
Han tyckte att vi låg minst 100 år efter i utvecklingen efter att han såg en tjej komma in och skulle spinna med en fjording.
*kl*
Jag tror minsann att TS skrev tråden och "försvann"...
*Om ingen håller med mig så tänker inte jag svara och alla är så elaka här på Buke! *
Det som jag kan tycka ær negativ reklam før sporten ær tævlingar man kallar Svenska Mæsterskap dær de bæsta ryttarna inte ær med. Utomstående, som inte førstår att det råder inflation i de olika benæmningarna, blir førvirrade och om de dessutom tror att det ær eliten som vinner SM så blir intrycket inte så bra.
Grattis!!
Du lyckades få igång en tråd som underhöll sig själv i flera dagar utan att du behövde röra ett finger.
Jag skulle bara vilja kasta ut en liten fråga på tal om raser hit och dit och vilken som är bäst osv.
Hur ser ni på ett gemensamt SM för alla hästraser alla klasser?
Som det är nu vill ju Araberna ha sitt, WRAS ha sitt och rasföreningarna sina.
Vissa tror att även om man drar igång och får ett sådan arrangemang att fungera så kommer det att ta slut inom något år eftersom Quarter alt Paint hästarna kommer att ta hem de flesta placeringarna och då ruttnar all breeds folket och vill dra sig ur, vad tror ni?
Monke