Quarter EM

alazzi

Trådstartare
Jippie! Min tränare VANN idag senior reiningen:banana::bow:Skitkul!

Var bara tvungen att skriva, blev så himla glad för hennes skull:bow:

Sv: Quarter EM

Ja, man blir ju glad när det går bra för någon som man uppskattar. Hon är en mycket ödmjuk och jordnära person som har jobbat hårt för att komma så här långt.

Är det redan klart med guldet till din Tyska tränare ? Trodde det var bäst av 4 shower och final som gäller i Reining ? För att tala om en Svensk framgång så vann igår efter 4 shower Göran L. Guld i JR Cutting !!!

Nej, det var givetvis bara dagens tävling. Det ska tävlas fler gånger, helt rätt.

Är det redan klart med guldet till din Tyska tränare ? Trodde det var bäst av 4 shower och final som gäller i Reining ? För att tala om en Svensk framgång så vann igår efter 4 shower Göran L. Guld i JR Cutting !!!

Var hittar du det resultatet? Fattar inte hur man läser resultatet riktigt? Det står ju bara hästens ägare överallt så det är så himla svårt att hitta ibland.

Vad heter hästen?

Ja det är förvirrande med bara namnen på hästen och ägaren men om tar en titt också på startnummret och sedan går in på Teilnehmer / Entries så finner man namnet på ryttaren. Hästen Göran Lindström red var Solanos Little Tivio.

Förtydligande ! Bara så att vi talar om samma hemsida:
www.feqha-ec.info Klicka "INFORMATION" , sedan "STARTER / ENTRIES". Hästen Solanos Little Tivio med Göran Lindström var så vitt jag vet också med på High Chaparall i somras men placerade sig inte så högt.

Kul med din tränare. Det är två kval i reiningen innan det blir final och medaljer. Såg också att Peter L lyckats bra. Vann kvalet för ena domaren i juniorreiningen. Jag vet att ja är lite tjatig, men om ni kolalr Stallmagasinets hemsida är det resultat där hela tiden. Det var där jag såg om Peter L. Det är fler svenskar som det gått jättebra för,mest halter än så länge, men det är kul iallafall. Det ska bli spännande att se hur det går i finalerna.
Jackpot

Stallmagasinets hemsida???
Varför tror du att vi tycker det är tjatigt, det är väl naturligt att just du gör reklam för den:angel:
Vill man inte titta där kan man kolla Quarter EM siten .

Monke:idea:

Ok! Jag läser den hemsidan, läser en massa hemsidor, den här gången var det där jag hittade mest info, men såg att srha hade en massa också, så nu tipsar jag om den också, blir du glad då? vet inte vad du är ute efter, men var detdet så varsågod.

Jackpot

Förresten, Jag tykcte quarter-.Emsajten var svår att förstå och lite svår att hitta på, men det kan ju bero på min kassa tyska.
Jackpot

Nu har Jill Gullberg på Hill Hooligan Hoj tagit hem silvermedaljen i Youth Western Riding, starkt gjort:bow::bow::bow:

Monke:)

Och Emelie Stiwing har vunnit GULD i Amateur Trail! Fantastiskt bra gjort!

Såg en superfin bild på Emelie igår, som en italiensk fotograf hade tagit, helt underbar bild.

Finns det någon svensk sida som har resultaten för de som var där från Sverige?

göran e den bästa tränaren ja nånsin haft !! ha e GRYM!!

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
631
Senast: Emiro
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag fyller min älskade under bara fantastiska Voffi ett år 💙💙💙 Jag kan inte ens tänka hur det skulle vara om jag inte hade haft min...
2
Svar
28
· Visningar
2 041

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka