zbrka

Trådstartare
tänkte vi kunde inspirera varandra med våra pyssel! jag älskar pyssel av alla de slag, och har de senaste dagarna pysslat ihop följande saker:

IMG_2628.jpg

min karl och jag har de senaste åren fotat hjärtformade saker och mmsat till varann, några av de bilderna har jag beställt som foton och klistrat fast på en bit kartong. tavlan ska han få i födelsedagspresent!

Bild007.jpg

min extremt tråkiga badsumsmöbel blev idag ungefär 10 gånger så rolig och personlig när jag tejpade fast ett tapetprov på bakstycket! jag har även bytt knoppar till betydligt roligare än de tråkgrå som satt där.
"före"-bild på högskåpet:
0113004_PE264983_S4.JPG

Bild002.jpg

IMG_2617.jpg

jag köpte små virkade dukar på myrorna och gjorde skålar av dem genom att dränka dem i sockerlag och lägga dem över en inplastad skål, jättekul pyssel!

Bild004.jpg

det här är egentligen min mammas pyssel, men jag tycker det är så fint! det är en liten bit ek, typ 10x10 cm och ett litet keramikansikte som hon gjorde i någon slags form. I love it!

Sv: pyssel!

jag älskar också pyssel!
Här är nåt av det jag fixat
Filt
filt_99562596.jpg

liten byrå som var gråsliten som jag slipat o målat
byr_93535677.jpg

en skoestol som jag målat och klätt sitsen på (den var helt i furu först)
skoe_92912969.jpg

tänkte vi kunde inspirera varandra med våra pyssel! jag älskar pyssel av alla de slag, och har de senaste dagarna pysslat ihop följande saker:

IMG_2628.jpg

min karl och jag har de senaste åren fotat hjärtformade saker och mmsat till varann, några av de bilderna har jag beställt som foton och klistrat fast på en bit kartong. tavlan ska han få i födelsedagspresent!

Bild007.jpg

min extremt tråkiga badsumsmöbel blev idag ungefär 10 gånger så rolig och personlig när jag tejpade fast ett tapetprov på bakstycket! jag har även bytt knoppar till betydligt roligare än de tråkgrå som satt där.
"före"-bild på högskåpet:
0113004_PE264983_S4.JPG

Bild002.jpg

IMG_2617.jpg

jag köpte små virkade dukar på myrorna och gjorde skålar av dem genom att dränka dem i sockerlag och lägga dem över en inplastad skål, jättekul pyssel!

Bild004.jpg

det här är egentligen min mammas pyssel, men jag tycker det är så fint! det är en liten bit ek, typ 10x10 cm och ett litet keramikansikte som hon gjorde i någon slags form. I love it!

Sockerlag? Har en massa här hemma. Kan du inte förklara hur man gör sockerlag?:love:

jodå, man löser upp två delar socker i en del kokande vatten :idea: inte särskilt avancerat ;-)
det tar ganska länge för skålarna att torka, typ ett dygn eller så.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

Tillbaka