Pusseltråden

pussel.webp

Klar med detta. Köpt på Vinted och skulle vara nytt men det var det såklart inte, fattades dessutom en bit :rage:

Sorterar inte heller så mycket, krafsar runt i lådan efter kantbitarna, sen plockar jag ut vissa färger/mönster, typ om det är Disney prinsessor pussel - plockar ur det gula i Belles Klänning, men krafsar fortfarande runt i lådan men kan skapa högar 😅
Jag gör samma. Men brukar börja med att lägga ut alla pusselbitar åt rätt håll först på bordet.

IMG_1610.webp

Kommer inte ihåg hur långt jag kommit sist jag la in bild här men även om det går saaaaakta så har det nog hänt lite iaf :D
I den här takten är jag väl färdig om 5 år eller nåt.
Ett vanligt pussel brukar jag lägga på typ två veckor, så jag är inte den snabbaste på att pussla men det brukar inte vara så här segt :rofl:
Jag har dock gett mig den på att detta ska bli färdigt innan jag får börja på nåt annat (för det är väldigt lockande att börja på nåt lättare 🫣 )

Visa bifogad fil 160318

Kommer inte ihåg hur långt jag kommit sist jag la in bild här men även om det går saaaaakta så har det nog hänt lite iaf :D
I den här takten är jag väl färdig om 5 år eller nåt.
Ett vanligt pussel brukar jag lägga på typ två veckor, så jag är inte den snabbaste på att pussla men det brukar inte vara så här segt :rofl:
Jag har dock gett mig den på att detta ska bli färdigt innan jag får börja på nåt annat (för det är väldigt lockande att börja på nåt lättare 🫣 )
Ser minst sagt ut att erbjuda en viss utmaning 🙈

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka