Pusseltråden

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Caoimhe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 111
  • Visningar Visningar 66 508
pussel.webp

Klar med detta. Köpt på Vinted och skulle vara nytt men det var det såklart inte, fattades dessutom en bit :rage:

Sorterar inte heller så mycket, krafsar runt i lådan efter kantbitarna, sen plockar jag ut vissa färger/mönster, typ om det är Disney prinsessor pussel - plockar ur det gula i Belles Klänning, men krafsar fortfarande runt i lådan men kan skapa högar 😅
Jag gör samma. Men brukar börja med att lägga ut alla pusselbitar åt rätt håll först på bordet.

IMG_1610.webp

Kommer inte ihåg hur långt jag kommit sist jag la in bild här men även om det går saaaaakta så har det nog hänt lite iaf :D
I den här takten är jag väl färdig om 5 år eller nåt.
Ett vanligt pussel brukar jag lägga på typ två veckor, så jag är inte den snabbaste på att pussla men det brukar inte vara så här segt :rofl:
Jag har dock gett mig den på att detta ska bli färdigt innan jag får börja på nåt annat (för det är väldigt lockande att börja på nåt lättare 🫣 )

Visa bifogad fil 160318

Kommer inte ihåg hur långt jag kommit sist jag la in bild här men även om det går saaaaakta så har det nog hänt lite iaf :D
I den här takten är jag väl färdig om 5 år eller nåt.
Ett vanligt pussel brukar jag lägga på typ två veckor, så jag är inte den snabbaste på att pussla men det brukar inte vara så här segt :rofl:
Jag har dock gett mig den på att detta ska bli färdigt innan jag får börja på nåt annat (för det är väldigt lockande att börja på nåt lättare 🫣 )
Ser minst sagt ut att erbjuda en viss utmaning 🙈

Skulle jag göra det skulle hälften försvinna pga katten 😂

Hundvalpen här. Jag är skyldig dottern tre pussel nu, eftersom min valp tydligen tycker att just pusselbitar är det allra godaste som finns :cautious: Två pussel har "bara" fått ett par kantbitar uppätna, men det senaste är det ett större antal bitar som inte är identifierbara längre...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka