Brunt, brunt och ännu mera brunt!DET lät svårt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brunt, brunt och ännu mera brunt!DET lät svårt.
Jag har det pusslet, tyckte det var svårt men roligt!
Nu har jag lagt klart det! Det är fint och inte alltför svårt. Håller med dig om att övre delen med det blå och de jäkla små gula fiskarna var klurigt.Det la jag för ett tag sen, jättekul med fiskarna och ganska klurigt upptill så fin bild också!
Jag gör samma. Men brukar börja med att lägga ut alla pusselbitar åt rätt håll först på bordet.Sorterar inte heller så mycket, krafsar runt i lådan efter kantbitarna, sen plockar jag ut vissa färger/mönster, typ om det är Disney prinsessor pussel - plockar ur det gula i Belles Klänning, men krafsar fortfarande runt i lådan men kan skapa högar
Skulle jag göra det skulle hälften försvinna pga kattenJag gör samma. Men brukar börja med att lägga ut alla pusselbitar åt rätt håll först på bordet.
Försvann en bit sist från ett helt nytt pussel pga kattunge. Så ja risken är stor!Skulle jag göra det skulle hälften försvinna pga katten
Jag gjorde det tidigare - tills exakt det hände. Katt eller hund, det var ALLTID bitar som försvann. Nu rotar jag i stället.Skulle jag göra det skulle hälften försvinna pga katten
Oj båten ser utmanande utImponerande ändå att jag inte tappat bort några bitar, trots att det har varit med om ett par flyttar i halvfärdigt tillstånd. Dags för ett nytt, måste bara hitta något jag känner för.Visa bifogad fil 160308
Syns inte på bilden, men det är synliga brädor, sprickor med mera, så det var inte så svårt som det kan verka.Oj båten ser utmanande ut
Ser minst sagt ut att erbjuda en viss utmaningVisa bifogad fil 160318
Kommer inte ihåg hur långt jag kommit sist jag la in bild här men även om det går saaaaakta så har det nog hänt lite iaf
I den här takten är jag väl färdig om 5 år eller nåt.
Ett vanligt pussel brukar jag lägga på typ två veckor, så jag är inte den snabbaste på att pussla men det brukar inte vara så här segt
Jag har dock gett mig den på att detta ska bli färdigt innan jag får börja på nåt annat (för det är väldigt lockande att börja på nåt lättare )
Ja, definitivtSer minst sagt ut att erbjuda en viss utmaning
Du har inte en katt eller hund som kan få några av bitarna att försvinna? Kanske rätt många av dem...Ja, definitivt
Det är inte utan anledning det heter ”impossible puzzle”
Skulle jag göra det skulle hälften försvinna pga katten