Pusseltråden

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Caoimhe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 62 201
1000011143.webp

Nytt pussel påbörjat

Jag hittade saknade biten på andra, tyvärr han lägga ner det innan. Men glad ändå blir lite mer lättsålt på Vinted 😁

Har ni något tips på bra pussellim?

Jag tejpar alltid baksidan på pusslet med silvertejp först sedan limmar jag framsidan. Men nu är limmet jag hade slut så nytt måste köpas.

Det här blev årets jullovspussel för min del. Tycker om Wasgij-pusslen, men tycker 1000 bitars går för snabbt att lägga.

IMG_5072.webp

Nu fnular jag på hur jag ska lyckas lägga ett 5000-bitars som jag fick i julklapp. Mitt vanliga pusselbord är perfekt för 3000 bitar, men nu är frågan om jag ska skaffa nån större skiva, vad i såfall och om jag ska ha den inne eller använda någon av våra stugor. Kan man ha ett pusselhus? :D

Det här blev årets jullovspussel för min del. Tycker om Wasgij-pusslen, men tycker 1000 bitars går för snabbt att lägga.

Visa bifogad fil 161282

Nu fnular jag på hur jag ska lyckas lägga ett 5000-bitars som jag fick i julklapp. Mitt vanliga pusselbord är perfekt för 3000 bitar, men nu är frågan om jag ska skaffa nån större skiva, vad i såfall och om jag ska ha den inne eller använda någon av våra stugor. Kan man ha ett pusselhus? :D
Vad har du för pusselbord som klara så stora pussel?

Visa bifogad fil 161282

Det är väl helt SJÄLVKLART att man kan ha ett pusselhus!? 😁

@Jamtland nu har pusselfantasten lagt ut ett inlägg på sin Facebook sida att hon tar emot bokningar på ett märke (new York puzzle) som hade Harry potter pussel. Hon kommer bara ta hem det som blir förbokat förstod jag det som :)

@Jamtland nu har pusselfantasten lagt ut ett inlägg på sin Facebook sida att hon tar emot bokningar på ett märke (new York puzzle) som hade Harry potter pussel. Hon kommer bara ta hem det som blir förbokat förstod jag det som :)

Har du möjlighet att ta en skärmbild och lägga upp här? Eller finns det nån annanstans att se?
Jag har nämligen inte Facebook, men skulle gärna vilja se motivet på HP - pussel.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka