Har du möjlighet att ta en skärmbild och lägga upp här? Eller finns det nån annanstans att se?
Jag har nämligen inte Facebook, men skulle gärna vilja se motivet på HP - pussel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du möjlighet att ta en skärmbild och lägga upp här? Eller finns det nån annanstans att se?
Jag har nämligen inte Facebook, men skulle gärna vilja se motivet på HP - pussel.
Vilka fina pussel!Så, det var dom här 3 som var med. Ingen av dom har jag sett förr så lite kul med nytt. Visa bifogad fil 161646
Så, det var dom här 3 som var med. Ingen av dom har jag sett förr så lite kul med nytt. Visa bifogad fil 161646
Jag brukar stå vid köksbänken där vi har belysning under köksskåpen som är väldigt stark och bra. Vill jag sitta ner sitter jag vid köksbordet och då händer det att jag tar till så drastiska åtgärder som pannlampa för att kunna se ordentligtHur lyser ni upp ert pusslande? Jag har två typ skrivbordslampor, men då jag var tvungen att lägga en plexiglasskiva ovanpå min pusselskiva så skivan blivit stickig så får han onödigt mycket blänk. Även pusselbitarna blänker...
Visa bifogad fil 161812
Ja men eller hur?! La nyligen ett 1000-bitars pussel där ungefär en tredjedel var mörka och såg banne mig ingenting... Fick prova en och en bit=urtråkigt.Och visst är det irriterande när själva bitarna blänker! Särskilt när de är mörka så att det blir omöjligt att se detaljer.
Och 1000 bitarMina senaste
500 bitar