Pusseltråden

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Caoimhe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 105
  • Visningar Visningar 63 087
Har du möjlighet att ta en skärmbild och lägga upp här? Eller finns det nån annanstans att se?
Jag har nämligen inte Facebook, men skulle gärna vilja se motivet på HP - pussel.

IMG_20250131_161430.webp

Hur lyser ni upp ert pusslande? Jag har två typ skrivbordslampor, men då jag var tvungen att lägga en plexiglasskiva ovanpå min pusselskiva så skivan blivit stickig så får han onödigt mycket blänk. Även pusselbitarna blänker...
20250203_173400.webp

Hur lyser ni upp ert pusslande? Jag har två typ skrivbordslampor, men då jag var tvungen att lägga en plexiglasskiva ovanpå min pusselskiva så skivan blivit stickig så får han onödigt mycket blänk. Även pusselbitarna blänker...
Visa bifogad fil 161812
Jag brukar stå vid köksbänken där vi har belysning under köksskåpen som är väldigt stark och bra. Vill jag sitta ner sitter jag vid köksbordet och då händer det att jag tar till så drastiska åtgärder som pannlampa för att kunna se ordentligt :o

Och visst är det irriterande när själva bitarna blänker! Särskilt när de är mörka så att det blir omöjligt att se detaljer.

Och visst är det irriterande när själva bitarna blänker! Särskilt när de är mörka så att det blir omöjligt att se detaljer.
Ja men eller hur?! La nyligen ett 1000-bitars pussel där ungefär en tredjedel var mörka och såg banne mig ingenting... Fick prova en och en bit=urtråkigt.

Han i butiken sa att jag fick inte slarva bort beskrivningen för annars skulle jag troligen inte få ihop den och det står att den är från 14 år för att det är svårt. Jag fick ihop den på ca 1,5 timme utan beskrivning 🙄 Kvalitén är rätt ranglig, men för 120kr är den helt okej. Det finns två delfiner med 95 bitar (igelkotten har 55 bitar) som jag troligen kommer att köpa om butiken kan ta hem dem och de inte är för dyra
IMG_9065.webp

Kan säga att som nybörjare så är det inte roligt att börja med ett 1000-bitars pussel där typ 500 bitar är bara grå... Lär väl kika in i tråden kring sommaren så kanske jag har något att uppdatera med :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka