Pusseltråden

IMG_7996.webp

Ja, fort går det inte men lite händer iaf. Lagt typ 10 bitar igår och samma idag. Och då har jag ändå suttit några timmar 🙈 :rofl:
Räknade att med ramen har jag lagt lite mer än 200 bitar, så snart ska det gå undan :D

Har pusslat för första gången på typ ett år, men nu har jag varit sjuk och det var ett skönt alternativ till skärmar när huvudvärken dunkat. Jag fick pusslet i present av familjemedlemmar boendes i Göteborg, föreställer såklart Fiskekyrkan. Förvånansvärt roligt att lägga och riktigt bra kvalitet på bitarna.

IMG_3048.webp

Visa bifogad fil 141725

Ja, fort går det inte men lite händer iaf. Lagt typ 10 bitar igår och samma idag. Och då har jag ändå suttit några timmar 🙈 :rofl:
Räknade att med ramen har jag lagt lite mer än 200 bitar, så snart ska det gå undan :D

Som sagt. Det går lååångsamt. Jag hade hunnit lägga typ 2 hela vanliga pussel på den tid jag lagt på detta lilla framsteg :rofl:
Men men. Det går framåt iaf, inte bakåt (även om det gjorde det en liten sväng för katterna var snabbare än mig :nailbiting: ), det är det viktigaste. :)

Bifogade filer

• IMG_8135.webp
    IMG_8135.webp
    360,1 KB · Visningar: 26
Mitt senaste projekt ser ut såhär:

1712314853291.png

Det är jätteroligt att lägga hittills, och betydligt lättare än de senaste två jag lagt. Samtidigt lär jag mig en del om städer i UK, hade till exempel ingen aning om att Colchester var landets första (och under flera år även enda) stad!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka