Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gick mitt i julklapp för några år sedan, köpt hos Pony Pop.Försöker hitta ett Mulle pussel men de verkar vara slut överallt. Vart har ni som har något köpt erat?
Visa bifogad fil 84858
Har börjat med ett nytt i dag. Har sorterat bitarna men är lite trögt att komma igång, känns som om det är 1500 bitar med blått, blått och ännu mera blått...
King är tyvärr inte ett bra märke ibland kan man ha tur att det är vettig kvalitet, men oftast är det som du beskriver.Visa bifogad fil 84874
Det här pusslet får en tumme ner från mig. Främst för att bitarna är så tunna att de böjer sig och liksom lyfter sig över bordet och smiter från sina kompisar. Det gör även att andra bitar kryper in under de som lyft sig. Skitstörigt!
Jag har god lust att ge upp och slänga det, men pusselnörden i mig tvingar mig att fortsätta tills det är färdigt.
Jag märkte det. Inget jag kommer köpa igen! Tänkte passa på att varna andra så ni slipper gå på samma nit.King är tyvärr inte ett bra märke ibland kan man ha tur att det är vettig kvalitet, men oftast är det som du beskriver.
Educa är sådär tycker jag. Ska dock erkänna Att det var ett tag sen jag la ett sånt.Apropå kvalitet, har ni några märken som ni undviker? Jag lägger mest Ravensburger, men köpte ett enhörningspussel till dottern av annan tillverkare (som jag glömt namnet på) och vilken pina det var att lägga. Vi märkte inte om bitarna passade eller ej och de vek sig, buktade sig och var allmänt icke-samarbetsvilliga.
Så, vad har ni för erfarenhet av exempelvis Educa?
Har flest Ravensburger och de är bra men jag tycker det är så mycket bös. Schmidt är lätt det bästa jag har lagt! Rent och fint och mysigt att lägga.Apropå kvalitet, har ni några märken som ni undviker? Jag lägger mest Ravensburger, men köpte ett enhörningspussel till dottern av annan tillverkare (som jag glömt namnet på) och vilken pina det var att lägga. Vi märkte inte om bitarna passade eller ej och de vek sig, buktade sig och var allmänt icke-samarbetsvilliga.
Så, vad har ni för erfarenhet av exempelvis Educa?
Visst är det?!Vilket överraskande motiv!