Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man få se en bild av när pusslen sitter uppe på väggarna? Låter helt fantastiskt!
åh, det där har jag funderat på! Så fint det är!Tack, pusseltråden! Jag har haft en stressig vecka och behövde sortera tankar. Ibland glömmer jag bort hur bra jag gör det med just pussel.
Visa bifogad fil 84543
Nej, men det är en drömresa, hoppas på att någon gång ta mig dit.Så himla mysigt! Har du besökt slottet i verkligheten också?
Ja klart du måste åka dit!Nej, men det är en drömresa, hoppas på att någon gång ta mig dit.
Det här pusslet! Ser kul ut på lådan men kändes urtrist att lägga. Det är nu tillbaka i sin låda och ersatt med Alice i UnderlandetSom stort HP-fan vill jag gärna se bild? Iaf på lådan?
Och ja, jag packar ihop och lägger undan om pusslet är tråkigt.
Ja, jag älskar ljuset! Det var roligt att lägga. Himlen är i svaga pastellfärger och därför både lättare och roligare än vissa där himlen bara är blå.åh, det där har jag funderat på! Så fint det är!
Herregud, jag läste det först som att du fått hem ett 25000-bitars! Undrade lite lätt både över ditt pusselbord och tålamod innan jag fattade.
FRÅN pusselfantasten? Låter snarare som att det är TILL pusselfantasten. Vad spännande! Jag måste nog klicka hem några nya...Jag har råkat lagt till ytterligare 2 pussel från pusselfantasten så nu är det 8-9 pussel som kommer
Haha jaa det är nog lite såFRÅN pusselfantasten? Låter snarare som att det är TILL pusselfantasten. Vad spännande! Jag måste nog klicka hem några nya...