Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka väljer du mellan?Jag kan inte bestämma mig för vilket pussel jag ska beställa.
Typ alla! Nej, men gärna något med disney eller djur.Vilka väljer du mellan?
Jag beställde för några år sedan ett ravensburger och jag blev mycket nöjd. Var ändå en mobilbild modell lite äldre som originalfotot var så hade inte jättehöga förväntningar, men tyckte helt klart att det blev ett fint pussel. Valde ett 500 bitars just för att jag var lite orolig på upplösning dock, så vet inte hur det hade blivit som större. Bitarna var bra också meddelade de som la pusslet (present).Någon som provat att beställa pussel med eget motiv? Blev det i så fall bra med färgåtergivning och dylikt?
Det där har jag lagt förut, väldigt kul!Jag har beställt hem detta, från Ravensburger, och HOPPAS SÅ att det kommer före helgen! Please! Jag älskar bilden! "Everyone is mad", Alice i Underlandet. (1000 bitar.) Visa bifogad fil 84339
Jag lade det för några månader sedan. Väldigt trevligt pussel!Jag har beställt hem detta, från Ravensburger, och HOPPAS SÅ att det kommer före helgen! Please! Jag älskar bilden! "Everyone is mad", Alice i Underlandet. (1000 bitar.) Visa bifogad fil 84339
Åååh, det där är precis min smak av pussel! (Fast jag hade gärna sett FLER KATTER! )Jag har beställt massa nya pussel, 5 st nu är dom lite beskärda men ni ser väl någorlunda Visa bifogad fil 84343
Alla är från pusselfantasten! Och hon har ett helt underbart med katt på, men bara 500 bitar! Och det tar mig bara 1,5 Tim att bygga typ, så kan inte motivera att köpa det.Åååh, det där är precis min smak av pussel! (Fast jag hade gärna sett FLER KATTER! )
Var har du hittat pusslet längst uppe till höger? Jag villhöver!