Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rolla, skulle det ju stå...Aha, du tänkte försöka tolka bort katthåren som samlats på pussel mattan? Aa, nä, skulle inte tro det.
Visa bifogad fil 85861
Komiskt nog så är Juno (katten i inläggen ovan) väldigt lik sitt stjärntecken. Jajamen, ett litet lejon vars enda rättmätiga plats är en tron.Mysigaste pusslet! Fina färger, söta katter, lätt att lägga. Vad mer kan man be om?
(Jag är lite trött i hjärnan, så jag tycker det är väldigt mysigt att lägga ett pussel där man direkt ser vad biten ska vara för någon stans, så att man slipper tänka om så mycket.)
Visa bifogad fil 85924
Det går förbannat segt med alla de blå bitarna. En del är jättelätta att se mönster och färg och andra bitar är bara helt omöjliga. Bara att bita () ihop och fortsätta, jag kan ju ha råkat köpa tre pussel till med favoritmotivet...Visst är det?!
Jag har lagt 28 pussel ungefär sedan jag visade mina 4, jag är bara sämst på att posta härGör ett försök att väcka upp denna tråd, är det verkligen ingen som pusslat sen jag la klart mitt sommarpussel? Jag har påbörjat julpusslet Så här ska det bli
Visa bifogad fil 109117